Χαρακτηριστικά & Υλικά Στρωμάτων

Τα ανατομικά – ορθοπεδικά στρωματά μας είναι όλα χειροποίητα και καλύπτονται με 5 ετών εγγύηση καλής λειτουργίας. Η επιφάνειά τους είναι ομοιόμορφη και ελαστική για να υποβαστάζει το σώμα σε όσο το δυνατόν πιο πολλά σημεία του ενώ η μεγάλη πυκνότητα των ελατηρίων βοηθάει στο να αποφεύγεται το βύθισμα. Έτσι τα στρώματά μας εκτός από ανατομικά – ορθοπεδικά είναι συγχρόνως και αναπαυτικά.

Η εταιρία , στα πλαίσια της αναζήτησης της ποιότητας για τη βελτίωση των προϊόντων της , μπορεί να αλλάξει τις προδιαγραφές και τις συνθέσεις των στρωμάτων χωρίς προειδοποίηση.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΑΤΗΡΙΩΝ POCKET SPRINGS

Τα ανατομικά στρώματα που είναι φτιαγμένα με το σύστημα pocket springs είναι η νέα τεχνολογία κατασκευής στρωμάτων και η νέα ιατρική τάση για το σωστό ξεκούραστο ύπνο χωρίς πόνους στη μέση. Η ανατομία του σώματος σχηματίζεται επάνω στο στρώμα με αποτέλεσμα η σπονδυλική στήλη να βρίσκεται σε αναπαυτική θέση και να προσφέρει ένα ευχάριστο και αναπαυτικό ύπνο. Το πλαίσιο των ελατηρίων pocket springs system που χρησιμοποιεί η εταιρία μας για την κατασκευή των νέων ανατομικών στρωμάτων έχει 7 ζώνες στήριξης seven zone antinoise κατά μήκος του πλαισίου που σημαίνει ότι δημιουργεί ξεχωριστή αντίσταση για κάθε σημείο του σώματος δηλαδή άλλη πίεση εξασκείται στους γοφούς, άλλη στον αυχένα και το κεφάλι και άλλη στους μηρούς και τα πόδια.Το αποτέλεσμα είναι το βάρος του ανθρώπινου σώματος να μοιράζεται σε τέλεια αναλογία επάνω στο στρώμα ώστε να μην καταπονείται, αλλά να χαλαρώνει και να ξεκουράζεται διπλάσια με λιγότερες ώρες ύπνου.

EXTRA TIPS ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΡΩΜΑΤΟΣ 

Για την καλύτερη υποστήριξη του στρώματος επιλέξτε να τοποθετήσετε ένα υπόστρωμα ΚΛΙΝΟΣΤΡΩΜ ή το ανατομικό πλαίσιο με φαρδιές τάβλες.

Εάν επιλέξετε να βάλετε τάβλες πρέπει τα διαστήματα ανάμεσα τους να είναι έως 3 εκατοστά το πολύ.

Μην χρησιμοποιείτε ηλεκτρικό σίδερο πάνω στο στρώμα διότι η μεγάλη θερμότητα προκαλεί μεγάλη ζημιά στο ύφασμα.

Αποφεύγετε τη χρήση οποιασδήποτε μορφής ατμού πάνω στο στρώμα διότι η υγρασία περνά στο εσωτερικό του και το καταστρέφει.

Επιλέξτε να τοποθετήσετε στο καινούργιο στρώμα σας ένα από τα προστατευτικά καλύμματα ΚΛΙΝΟΣΤΡΩΜ για να το βοηθήσετε να διατηρείται καθαρό και υγιεινό.

Για την καλύτερη συντήρηση και μακροζωία του στρώματος σας θα πρέπει να το γυρίζετε ανά 3 μήνες να λειτουργούν ισάξια και οι δύο πλευρές του.

ΟΡΟΙ ΕΓΓΥΗΣΗΣ

Η εγγύηση καλύπτει τυχόν σπάσιμο ελατηρίων ή ξηλώματα του στρώματος και όχι κοιλώματα ή βαθουλώματα έως -5% που δημιουργούνται από την συνήθη καθημερινή χρήση του στρώματος.

Σε κάθε περίπτωση διενεργείτε τεχνικός έλεγχος στις εγκαταστάσεις της εταιρίας στον ΑΛΙΜΟ.

Τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν τον πελάτη.

Οι διαστάσεις των στρωμάτων σε πλάτος και σε μήκος μπορεί να αποκλείουν ( + / – ) 5% λόγο της ελαστικότητας των υλικών τους.

Οποιαδήποτε αλλαγή για οποιοδήποτε λόγο γίνεται εντός 30 ημερών από την αγορά με την ένδειξη της απόδειξης.

 

Το σωστό μαξιλάρι για έναν υπέροχο ύπνο!

Το κατάλληλο μαξιλάρι καταπολεμά την αϋπνία. Διάλεξε το σωστά.

Ακολούθησε τις παρακάτω συμβουλές για να είστε σίγουροι ότι έχετε την υποστήριξη που χρειάζεστε.

– Έλεγξε τη διάρκεια ζωής του.Το μαξιλάρι θα πρέπει απαραίτητος να το αλλάζουμε κάθε 4 χρόνια.

– Ευθυγραμμίσου.«Το μαξιλάρι σου θα πρέπει να κρατάει σε ευθεία γραμμή το κεφάλι με το λαιμό σου» σημειώνει ο Ουίλιαμ Λορέτι, D.C., βοηθός καθηγητή στο Κολέγιο Χειροπρακτικής της Νέας Υόρκης. Θυμήσου ότι αν κοιμάσαι συνήθως μπρούμυτα, χρειάζεσαι ένα πιο επίπεδο και λεπτό μαξιλάρι, ενώ εάν σε ανάσκελη στάση μπορείς να δεις τα πόδια σου, μάλλον το μαξιλάρι σου είναι πολύ ψηλό.

– Επίλεξε σύμφωνα με τις προτιμήσεις σου.Είναι εξίσου βασικό το μαξιλάρι σου να σε βολεύει και να μη σου δημιουργεί πρόβλημα στον ύπνο, όπως τονίζουν οι ορθοπεδικοί. Τα μαξιλάρια αφρού Latex ή Memory Foam, για παράδειγμα, προσφέρουν καλύτερη υποστήριξη σε κεφάλι και λαιμό και ενδεχομένως κάνουν πιο ξεκούραστο ύπνο.

Ήρθε η ώρα να αλλάξεις το στρώμα σου! 

Εάν αναρωτιέσαι τι πρέπει να προσέξεις, έχε υπόψη πως οι ανατομικές προδιαγραφές κάθε στρώματος εξασφαλίζουν την χαλάρωση και ξεκούραση για κάθε μέρος του σώματος.

Ανεξήγητοι πόνοι στη μέση, ανησυχία στον ύπνο, ύπνος που δεν ξεκουράζει, ακόμα και αϋπνία μπορεί να οφείλονται στο στρώμα που χρησιμοποιούμε. Η ποιότητα του στρώματος αφορά άμεσα τόσο την υγεία όσο και το αίσθημα ευεξίας μας, κατά τη διάρκεια της ημέρας!

Γι’ αυτό συγκεντρώσαμε 5 βασικές συμβουλές που θα σε βοηθήσουν να επιλέξεις το κατάλληλο στρώμα για καλύτερο ύπνο.

Ένα ανατομικό στρώμα θα πρέπει:

1.να προσαρμόζεται στο σχήμα του σώματος και ιδίως της σπονδυλικής στήλης.

2.να μειώνει την κίνηση του σώματος και να βελτιώνει την ποιότητα του ύπνου.

3.να κατανέμει τις πιέσεις ομοιόμορφα κατά μήκος του σώματος.

4.να παρέχει περιμετρική στήριξη.

5.να μειώνει την κίνηση του ζευγαριού από το ένα μέλος στο άλλο.

 

Ο ύπνος είναι πολύτιμος για την υγεία μας. Οι συμβουλές για καλύτερο ύπνο δεν θα ήταν πλήρεις εάν δεν εξετάζαμε την ποιότητα του στρώματος. Το σωστό στρώμα αποτελεί μια σημαντική επένδυση, αφού παίζει πρωταρχικό ρόλο και επηρεάζει άμεσα τη ψυχική, πνευματική και φυσικά τη σωματική μας υγεία.

Είναι σημαντικό να εστιάζουμε με ιδιαίτερη προσοχή στην επιλογή του στρώματος, αφού ο καθένας μας περνάει καθημερινά περισσότερες από 6-8 ώρες ξαπλωμένος σε αυτό (περίπου το 1/3 της ζωής μας). Η επιλογή του κατάλληλου στρώματος αν και εξαιρετικά δύσκολη εγγυάται έναν άνετο και απολαυστικό ύπνο καθώς θα υποστηρίξει σωστά τη σπονδυλική σας στήλη.

Επειδή οι ανάγκες αλλά και οι προτιμήσεις κάθε ανθρώπου διαφέρουν, το σωστό στρώμα δεν είναι το ίδιο για όλους. Σε γενικές γραμμές πάντως μπορούμε να πούμε ότι πρέπει να βοηθά στην ευθυγράμμιση και στήριξη της σπονδυλικής στήλης και του κεφαλιού και να απορροφά τις πιέσεις των ώμων, ποδιών και και λεκάνης.

Μεγάλη σημασία φυσικά έχει και το πόσο καλά προσέχουμε το στρώμα μας. Πρέπει όμως να γνωρίζετε ότι ακόμη και ένα καλής ποιότητας στρώμα, με μια φυσιολογική χρήση, δεν θα αντέξει περισσότερο από περίπου 10 χρόνια.

Πώς μπορείτε να καταλάβετε ότι το στρώμα σας θέλει αλλαγή!

Το Συμβούλιο Ύπνου του Ηνωμένου Βασιλείου προτείνει tips για να εξακριβώνετε κατά πόσο το στρώμα σας χρειάζεται ή όχι αλλαγή.

1.Εάν το στρώμα σας ηλικίας άνω των 10 χρόνων.

2.Εάν ξυπνάτε με πόνους στο λαιμό ή στην πλάτη.

3.Εάν το κάλυμμα του στρώματος σχισμένο ή λερωμένο.

4.Όταν ξαπλώνετε, νιώθετε τις σούστες ή πτυχές κάτω από την επιφάνεια.

5.Όταν κινείστε στο στρώμα, ακούτε τριξίματα ή άλλους θορύβους.

6.Όταν εσείς ή ο σύντροφος σας, στο στρώμα κυλάτε ο ένας πάνω στον άλλο άθελα σας.

7.Εάν η βάση είναι ανισόρροπη ή με βουλώματα.

Κρεβατοκάμαρα!

H κρεβατοκάμαρα εφόσον είναι ο χώρος που κοιμόμαστε θα πρέπει να μας αρέσει πολύ και να είναι ο δικός μας προσωπικός χώρος. Άρα το να έχουμε ένα άνετο κρεβάτι είναι άκρος σημαντικό.

Μέσα σε ένα 24ωρο, 8 ώρες δουλεύουμε, 8 ώρες φροντίζουμε την προσωπική μας ζωή και 8 ώρες κοιμόμαστε! Άρα αφού ο ύπνος αποτελεί τo 1/3 της ζωής μας, το δωμάτιο που τον φιλοξενεί, αξίζει της προσοχής μας.

Σωστή επιλογή κρεβατιού και στρώματος! Η επιλογή έχει να κάνει κυρίως με το μέγεθος, που πρέπει να είναι από 1,40m ως 1,60m το ανώτερο, δηλαδή μιλάμε για κρεβάτι διπλό ή υπέρδιπλο. Οποιαδήποτε μεγαλύτερη διάσταση θα κάνει το κρεβάτι να μοιάζει άχαρο και εμάς τρελούς από τα νεύρα, που δεν θα βρίσκουμε στην αγορά σεντόνια να το καλύψουμε!
Καλό είναι το κρεβάτι μας να είναι τοποθετημένο σε πρωταγωνιστικό ρόλο μέσα στο δωμάτιο. Απέναντι από την πόρτα είναι η καλύτερη θέση! Αυτό βέβαια έχει να κάνει με τη διαρρύθμιση του κάθε υπνοδωματίου ξεχωριστά.

Δίνουμε ένταση στον τοίχο πίσω από το κεφαλάρι του κρεβατιού! Αυτό επιτυγχάνεται με πολλούς τρόπους:

1. Μπορούμε να τον βάψουμε με διαφορετικό χρώμα από ότι το υπόλοιπο δωμάτιο. 
2. Επενδύουμε με πέτρα ή ξύλο.
3. Κολλάμε ταπετσαρία.